• Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт
Имаш въпрос?
0884 270 580
[email protected]
  • Вход
  • Регистрация
Институт по невро-лингвистично програмиранеИнститут по невро-лингвистично програмиране
  • Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт

Тренинги

  • Начало
  • Всички тренинги
  • Тренинги
  • Телефонни продажби

Телефонни продажби

User Avatar
А. Лазаров
Тренинги
550 лв.
phone
  • Преглед
  • Водещ

Цели на тренинга

След този тренинг ви ще умеете:

  • Да установявате бързо доверителни взаимоотношения и получавате «разрешение за продажба»
    от клиентите;
  • Да управлявате резултата от комуникацията чрез техники за вербално въздействие;
  • Да развивате гъвкавост за работа с различен тип клиенти. Ще придобиете навици за
    предварителна подготовка на успешна телефонна продажба;
  • Да развивате психическа устойчивост и навици за събиране на просрочени кредити.

Принцип на работа

Тренингът е разработен въз основа на НЛП, провокативна терапия (по Frank Farrelly), спортна психология и собствени разработки. Включва минимум теория, практически упражнения и делови игри, моделиращи реални работни ситуаци и казуси.

За кого е курса

Служители на Кол център, имащи известен отпит в телефонни продажби и хора занимаващи се с директен маркетинг.

Програма

1. Въведение

Канали на информацията при комуникация. Съзнателно и несъзнавано възприемане. Защо имате трудни клиенти. Понятие за гъвкавост по време на комуникацията.Цел на комуникацията. Навик за поддържане на целта по време на целия процес на продажбата.

2. Особености на продажбения процес по телефона

Структура на продажбения процес.
Етапи.
Особена важност на първия етап за получаване на разрешение за продажба – т.н.
„Ten-second moment of truth”

3. Изграждане зона на доверие

Механизми за създаване на несъзнавано доверие:
– Формиране на индивидуалната «Карта на света»;
– Подсъзнателно съгласие;
– Формиране на убеждения.

Синхронизация към вербалните параметри:
– Интонация;
– Темп. Скорост на обработване на информацията;
– Ритъм;
– Ключови думи;
– Специфични словесни форми.

Използването им при:
– изясняване на потребностите;
– „водене” на клиента.

Упражнения за развитие на вербална гъвкавост и отработване на навиците.

4. Типове клиенти според начина на възприемане на информация

Защо при един и същ роден език хората говорят на различни езици. Понятие за репрезентативни системи (Р.С.). Определяне на водещата Р.С. според специфични думи и изрази – «предикати».
Създаване на навик за презентация на продукта според водещата Р.С. на клиента.

5. Развитие на навика да се говори по специален «сензорен» начин

Използване на сензорния език с цел:
– построяване на силно въздействаща реч;
– справяне с възражения.

6. Използване на езика за предизвикване на действие

Слаби и силни думи.
Резонанс на думите.
Активизиращи и мобилизиращи думи.
Създаване на изрази инициращи действие.

7. Техники за работа с възражения

«Yes – set”.
Превръшане на несъгласието в съгласие.
Принцип на утилизация: използване възраженията на клиента за предизвикване на съгласие.

8. Събиране на кредити

Принципи на комуникацията при събиране на вземания.
Как да останем в нужната рамка на комуникация.
Типове манипулации, които използват неизправните длъжници.
Как да не се поддаваме на манипулациите.

9. Мотивация и самомотивация на операторите на «кол центъра»

Изявяване на ограничаващите убеждения, пречещи на събирането на кредити и замяната им с позитивни нагласи.
Отслабване на препятстващите фактори от лицемерния морал и етика.
Техники за личностно редактиране.
Самопрограмиране на успех и резултат.

 

  • Следваща дата на провеждане:

    Моля, изпратете ни запитване, за да ви информираме кога ще се проведе тренинга.

    Формат на провеждане

    2 последователни дни, по 8 часа, с 2 кафе паузи по 15 мин. и почивка за обяд от 1 час.

    Място:

    София, Учебен център на Института по НЛП, ж. к. Белите брези, ул. „Дойран” 15,вх. Б, ет. 2, офис 7

    Цена:
author avatar
А. Лазаров

Основател и Председател на УС на Института по НЛП

    Като ръководител на собствен бизнес работата ми беше да управлявам хора и процеси. С процесите ми беше ясно – помагаше ми техническото образование. Предизвикателство ми бяха хората – как да подбера подходящите и как да ги мотивирам да постигат целите на компанията. Търсех работещи методи и така попаднах на НЛП. В България нямаше кой да ме научи на метода. Започнах проучване кое е мястото, където да получа най-добра квалификация. Избрах Русия, защото там НЛП от 80-те години навлиза във всички области на живота и бизнеса. Привлече ме прагматизма на руската школа. Още на първия курс разбрах, че НЛП е нещото, което е липсвало в живота ми и с което искам да се занимавам.
    • Преглед
    • Водещ
    550 лв.
    • Сподели:

    Други тренинги

    Как да получим „Да“ в конкретни ситуации по етичен начин Виж повече
    А. Лазаров

    Как да получим „Да“ в конкретни ситуации по етичен начин

    0
    229 лв. 179 лв.
    Как да изграждаме взаимоотношения с хората и себе си, за да се радваме на живота Виж повече
    Цветана Хубенова

    Как да изграждаме взаимоотношения с хората и себе си, за да се радваме на живота

    0
    150 лв.
    Как да разпознаем лъжата в думите? Виж повече
    А. Лазаров

    Как да разпознаем лъжата в думите?

    0
    19 лв.
    Как да се чувстваме добре в сложни ситуации и да влияем… Виж повече
    А. Лазаров

    Как да се чувстваме добре в сложни ситуации и да влияем…

    0
    179 лв.
    Искаш нещо, но не става! Как да го променим? Виж повече
    А. Лазаров

    Искаш нещо, но не става! Как да го променим?

    0
    49 лв.

    Тренинги

    • Коучинг програми (3)
    • Предстоящи (4)
    • Тренинги (45)
    • Тренировки (15)

    Популярни

    Как етично да убеждаваме и мотивираме

    Как етично да убеждаваме и мотивираме

    Free
    Как да се  разделим и разведем справедливо – психологически и юридически практики

    Как да се разделим и разведем справедливо – психологически и юридически практики

    Free
    В условия на неизвестност – как да намираме решения

    В условия на неизвестност – как да намираме решения

    Free
    logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

    0884 270 580

    [email protected]

    Какво е НЛП

    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?

    За нас

    • За нас
    • Екип
    • Кауза
    • Партньори

    Тренинги

    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги

    Други

    • Блог
    • Карта на сайта

    Институт по Невро-лингвистично програмиране - NLP.bg

    • Политика за поверителност

    Абонирай се,

    за да получаваш новини, интересно съдържание и специални предложения от нас.

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    Настройки
    Modal title

    Message modal

    Настройки за ПоверителностFacebookGoogle Analytics

    Настройки за Поверителност

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    Бележка: Тези настройки ще бъдат приложени само към браузъра, който в момента ползвате.

    Facebook

    Facebook

    Google Analytics

    Google Analytics

    Запази