• Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт
Имаш въпрос?
0884 270 580
[email protected]
  • Вход
  • Регистрация
Институт по невро-лингвистично програмиранеИнститут по невро-лингвистично програмиране
  • Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт

Тренинги

  • Начало
  • Всички тренинги
  • Тренинги
  • Стратегически подход за убеждаване – в бизнеса и личния живот

Стратегически подход за убеждаване – в бизнеса и личния живот

User Avatar
А. Лазаров
Тренинги
590 лв.
leader-positif-reunion-800×533
13.05.2023
  • Преглед
  • Водещ

Нещото, без което всички техники за получаване на съгласие не работят

Практически курс

Изготвяме сценарий и подробен текст /обръщение, за да получим „Да“ с от 15% до 400% по-голяма вероятност

На курса ще научите:

  • Защо хората не вземат рационални решения
  • Как въпреки това да предвиждаме и управляваме поведението им
  • Принципите и тяхната последователност, които хората подсъзнателно следват, при вземане на решение.
  • Как да разработим стратегия, план и текст за писмена или устна комуникация в конкретни ситуации, например:
    ‣ Продажба на продукт и идея
    ‣  Предложение или искане в личния живот
    ‣  Искане към колеги или шефа
    ‣  Управленска комуникация
    ‣  Sales letter, текст на сайта, имейл
    ‣  Презентация
    ‣  Преговори
    ‣  Реклама, Заглавие, Маркетингова стратегия

Идва момент, в който разбираш, че колкото и знания и опит да имаш, те не са достатъчни! При мен това стана през 2021, когато от най-голямата ни банка* ме поканиха да вдигнем продажбите на определен техен продукт.

От 17 години обучавам как да получаваме съгласие. Използвам едни от най-мощните техники в съвременната психология, НО…

Осъзнах, че ми липсва стратегически подход към използването на техниките.

Дори знаех принципите как се прави, бях чел за тях.

 Р. Чалдини разработва такъв подход и научно го доказва. Даниел Канеман – психолог, който получава нобелова награда за икономика, също прави изследвания в тази област.

Но не ги прилагах винаги на практика. А знанието, което не е превърнато в конкретни действия, не носи полза.

Благодарение на проекта с банката, обединих научния подход с опита ми от приложната психология за разбиране и управление на подсъзнателните процеси.

Разработих Комплексен комуникационен подход.

Той даде резултат, който е измерен и ще споделя цифрите с вас на курса.

В работата си и в личния живот забелязвам, че не е лесно да бъдем разбрани от другите. Понякога те не приемат важните за нас неща. Това води до конфликти, противопоставяне, негативни емоции, загуба на взаимоотношения.

 А Комплексния комуникационен подход е основан на харесване, съгласие и сътрудничество.

Той гарантира повече добри бизнес и лични взаимоотношения и удовлетворение за двете страни.

За това реших да споделя подхода с вас в рамките на този курс, защото харесвам хората, които се развиват. За мен е важно да постигаме целите си чрез изграждане на добри взаимоотношения с другите по етичен начин.

Освен при продажби, преговори, общуване с колеги, подчинени и шефа, тествах подхода дори в ситуации от личния живот. Помогнах на клиентка да възстанови отношенията с бившия си партньор, на клиент да се разбира и бъде чут от семейството си, на родители да стигнат до децата си…

Подходът работи в почти всички ситуации, когато искаме нещо от другите.

На този курс ще ви помогна да го усвоите и тренирате, докато разработвате конкретен казус за убеждаваща комуникация в избрана от вас ситуация. Ще си тръгнете от курса с готово решение, което да приложите още на другия ден.

Програмата включва:

  1. Как да защитим себе си от капаните на емоционалните решения.

Два типа мислене – „бързо“ и „бавно“ (По Д. Канеман) Как те определят начина, по който вземаме решения. Защо често вземаме решения, които не са рационални – примери. Защо въпреки това процеса на вземане на решение следва определена логика и последователност.

  1. Структура и последователност на процеса на вземане на решение.

Какви етапи изминаваме в главата си, често без да осъзнаваме, преди да кажем „Да“.

7 основни принципа на убеждаването.

  1. Определяне на работни казуси.

Участниците в курса откриват и избират конкретни ситуации от техния живот – бизнес или лични, където получаването на съгласи ще им донесе най-голяма стойност.

Разделят се на групи по интереси, в които ще работят по избраните казуси.

  1. Структура на убеждаващата комуникацията:

7 етапа, през които да преведем клиента към решението, което искаме той да вземе.

Ще дам примери от работата ми – разговор за изясняване на отношенията, презентация на услуга, текст за телефонни продажби, продажба при лична среща, студено обаждане

  1. Как да създадем контекст, в който по-лесно да приемат условията ни.

Принцип на контраста. Примери за използването му.

Лесна техника от НЛП за използването му в речта.

Как да създадем илюзия за избор така, че да изберат желаното от нас.

Техника на „примамката“.

1-ВИ ЕТАП: ИЗГРАЖДАНЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯ

  1. „Дай за да получиш“ – нов прочит на старата истина

Кога е подходящ подаръка и как да го изберем

12 нематериални неща, които другите ценят много повече от материалния подарък

  1. Как да ни харесат. Да се свържем с другия/те.
  • Да намерим приликите – по какви критерии е възможно
  • Похвала – да намерим позитивното. Какво да направим, когато не харесваме другия.
  • Сътрудничество – как да открием общите интереси

2-РИ ЕТАП: ИЗГРАЖДАНЕ НА ДОВЕРИЕ И ПРИВЛИЧАНЕ НА „КЛИЕНТА“

  1. Доказателства от вън за силните ни страни
  • Какви данни и информация да изтъкнем
  • Да накараме другите да говорят вместо нас – как да ги мотивираме (Ще споделя свое собствено откритие с примери)
  1. Доказателства от вътре за силните ни страни

Осем външни признака на авторитета. Как да си изберем подходяща роля и да я транслираме. Как да бъдем харизматични.

3-ТИ ЕТАП: „ЗАТВАРЯНЕ НА СДЕЛКАТА “

  1. Консистентнотост, въвличане
  • Как да накараме другите да предприемат малки стъпки, без дори да подозират, че ги водят към желаната от нас цел
  • Да ги „поставим“ в подходящата роля. Техника от НЛП – „Внушение на ниво „Идентичност“
  • Да поемат ангажимент
  • Как да го направят доброволно
  1. Дефицит, ограничения, недостъпност.
  • Параметри, подходящи за създаване на дефицит. Кой от тях работи най-силно.
  • Ексклузивитет и как да го създадем.
    • Дати на провеждане:

      13 и 14 май 2023 г.

      Формат на провеждане:

      От 10:00 до 18:00 ч. с почивка за обяд и 2 кафе паузи

      Място:

      гр. София, Хотел Грами, зала Преслав, бул. Александър Малинов 79 Г

      Цена:

      590 лева. (ДДС не се начислява)

      Отстъпка:

      Цената е 490 лева при ранно плащане до 28.04.2023 г.

      Цените са окончателни и не се начислява ДДС.

      ВНИМАНИЕ: За да обърнем индивидуално внимание на всеки от участниците и неговия казус броят на участниците е ограничен до 16.

author avatar
А. Лазаров

Основател и Председател на УС на Института по НЛП

    Като ръководител на собствен бизнес работата ми беше да управлявам хора и процеси. С процесите ми беше ясно – помагаше ми техническото образование. Предизвикателство ми бяха хората – как да подбера подходящите и как да ги мотивирам да постигат целите на компанията. Търсех работещи методи и така попаднах на НЛП. В България нямаше кой да ме научи на метода. Започнах проучване кое е мястото, където да получа най-добра квалификация. Избрах Русия, защото там НЛП от 80-те години навлиза във всички области на живота и бизнеса. Привлече ме прагматизма на руската школа. Още на първия курс разбрах, че НЛП е нещото, което е липсвало в живота ми и с което искам да се занимавам.
    • Преглед
    • Водещ
    590 лв.
    • Сподели:

    Други тренинги

    Как да получим „Да“ в конкретни ситуации по етичен начин Виж повече
    А. Лазаров

    Как да получим „Да“ в конкретни ситуации по етичен начин

    0
    229 лв. 179 лв.
    Как да изграждаме взаимоотношения с хората и себе си, за да се радваме на живота Виж повече
    Цветана Хубенова

    Как да изграждаме взаимоотношения с хората и себе си, за да се радваме на живота

    0
    150 лв.
    Как да разпознаем лъжата в думите? Виж повече
    А. Лазаров

    Как да разпознаем лъжата в думите?

    0
    19 лв.
    Как да се чувстваме добре в сложни ситуации и да влияем… Виж повече
    А. Лазаров

    Как да се чувстваме добре в сложни ситуации и да влияем…

    0
    179 лв.
    Искаш нещо, но не става! Как да го променим? Виж повече
    А. Лазаров

    Искаш нещо, но не става! Как да го променим?

    0
    49 лв.

    Тренинги

    • Коучинг програми (3)
    • Предстоящи (3)
    • Тренинги (46)
    • Тренировки (15)

    Популярни

    Как етично да убеждаваме и мотивираме

    Как етично да убеждаваме и мотивираме

    Free
    Как да се  разделим и разведем справедливо – психологически и юридически практики

    Как да се разделим и разведем справедливо – психологически и юридически практики

    Free
    В условия на неизвестност – как да намираме решения

    В условия на неизвестност – как да намираме решения

    Free
    logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

    0884 270 580

    [email protected]

    Какво е НЛП

    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?

    За нас

    • За нас
    • Екип
    • Кауза
    • Партньори

    Тренинги

    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги

    Други

    • Блог
    • Карта на сайта

    Институт по Невро-лингвистично програмиране - NLP.bg

    • Политика за поверителност

    Абонирай се,

    за да получаваш новини, интересно съдържание и специални предложения от нас.

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    Настройки
    Modal title

    Message modal

    Настройки за ПоверителностFacebookGoogle Analytics

    Настройки за Поверителност

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    Бележка: Тези настройки ще бъдат приложени само към браузъра, който в момента ползвате.

    Facebook

    Facebook

    Google Analytics

    Google Analytics

    Запази