• Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт
Имаш въпрос?
0884 270 580
[email protected]
  • Вход
  • Регистрация
Институт по невро-лингвистично програмиранеИнститут по невро-лингвистично програмиране
  • Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт

Тренинги

  • Начало
  • Всички тренинги
  • Тренинги
  • Бизнес словесно айкидо

Бизнес словесно айкидо

User Avatar
А. Лазаров
Тренинги
219 лв.
deal-with-insult-manachetalks
  • Преглед
  • Водещ

Как да превърнем опонента в съюзник

На всеки се е случвало да го нападнат с думи. Отказват ти, не приемат мнението ти, навлизат в личното ти пространство с въпроси, отправят ти обвинения, търсят ти сметка или се отнасят неуважително към теб… това са само някои от примерите на словесни атаки. Казват ти нещо и ти разбираш, че ако отговориш ще стане скандал, от който няма да спечелиш. А ако премълчиш – пак губиш: статус, уважението на другите, самочувствие и самооценка…

Ако тези случаи са редки, човек ги отминава и продължава напред, но това не винаги е възможно. Например:

  • Работиш в конкурентна среда, с колегите се борите за клиенти, позиция, повишение
  • Налага ти се да общуваш с недоволни, агресивни или груби клиенти
  • Подложен си на психологически натиск или тормоз от шефа
  • Участваш в ситуация на открита конфронтация с представители на конкурентна организация

Познавам хора, които са напускали работа заради подобно отношение или са прекратявали изгодни взаимоотношения.

Ако и ти си в подобна ситуация, значи опонентите ти използват един от най-старите начини за манипулация – нападението. Може не просто да са добри по природа, а специално да са обучени на техники за словесна атака.

Те използват това че, логическите и граматическите правила са дълбоко заложени в подсъзнанието ни. Тези автоматични програми от една страна са полезни, защото не трябва да мислим как да говорим, но от друга страна могат да ни вкарат в капан:

Те ни карат автоматично да отговаряме на въпроси и да поддържаме темата на събеседника дори това да е в наш ущърб.

Същевременно не е социално приемливо да не отговорим на въпрос или рязко да сменим темата– ще изглеждаме груби и околните ще се настроят срещу нас.

И аз преди като управител на бизнес попадах в подобни ситуации – с контролиращи органи, клиенти, доставчици и дори с персонала.

Бяха ми нужни около 2 години за да открия, изследвам, адаптирам и сам да усвоя няколко мощни техники за това как да излезем от ситуацията елегантно, да избегнем неудобен въпрос, да говорим за каквото си искаме и при това събеседникът ни да е заинтригуван, а околните да ни симпатизират.

Оказа се, че много често опонентът ни напада от страх и слабост. Научих се да разбирам неговите мотиви и да му помагам бързо да се успокои и да ми сътрудничи.

Сега използвам тези техники непрекъснато, тъй като от 12 години водя тренинги, свързани с излизане извън зоната на комфорт. Ясно е, че клиентите се съпротивляват с най-различни възражения и словесни атаки. В такива случаи задачата ми е да се справя с възражението много кратко, така че човекът да остане доволен и да работи. Част от тайните си как постигам това, ще споделя с теб на този еднодневен тренинг.

Ще тренираме заедно реални ситуации, ще има „спаринг“. Не само ще разрешиш свои казуси, но ще се научиш при атака да оставаш спокоен и да излизаш от ситуациите с достойнство.

Програмата включва:

  1. Какво е вербална атака
    Как да разберем, че някой ни атакува. Ситуации. Видове атаки. Какво губим, ако не реагираме правилно.
  2. Нива на комуникация
    Пет нива на общуване. Признаци за разпознаване на всяко от нивата.
    Параметри, показващи опити за манипулации
    Стратегии на поведение при нападение
  3. Какво ни пречи да защитим интересите си
    Защо се чувстваме длъжни да отговаряме на неприятни въпроси и да говорим по темата на опонента, въпреки че не ни е изгодно. Социално-придобити инстинкти по Р. Чалдини, които ни зомбират и ни лишават от избор.
  4. Освобождаване от ограниченията – как повече да не сме зомби
    Примери от медиите и общественото пространство за такива техники.
    Развиваме умения да разпознаваме комуникационните шаблони и да ги запълваме с нов, изгоден за нас смисъл.
    Как речта ни да изглежда логична и свързана, дори да не е такава – тренировки.
    Упражняваме се да свързваме далечни и крайни идеи и понятив, за да бъдат контраатаките ни неочаквани.
  5. Тренировка за интересен и забавен разговор
    Структура на разговора. Как да използваме контекста. Как да предразположим събеседника. Как да разговорим затворен човек.6. Как да използваме силата на противника
  6. Каква информация ни дава атаката за слабостите на опонента.
    3 техники за контраатака – тренировка на всяка от тях.
  7. Как да избегнем неудобен въпрос така, че опонента да остане доволен.
    Тренировка.
  8. Как да превърнем опонента в съюзник и да го накараме да ни сътрудничи
    Как да определим позитивното намерение на опонента.
    Как да го насочим към конкретно действие, полезно и за него и за нас.
    Как да изграждаме и поддържаме добри взаимоотношения.

 

  • Дати на провеждане:

    24 февруари 2018 г.

    Формат на провеждане:

    от 10:00 до 19:00 ч. Регистрацията е открита от 9:20 ч. и завършва в 9:50 ч.

    За комфорта на присъстващите достъпът в залата ще бъде възможен само до 9:50 ч.

    Място:

    София, Учебен център на Институт по НЛП, ж.к. Хиподрума, бул. “Цар Борис III” 81, вх. В, ет. 4, офис 11 Вижте картата

    Водещ:

    Ангел Лазаров с екип на Институт по НЛП

    Цена:

    При регистрация до 12.02.2018:

    За един участник – 149 лева.
    За двама участници, регистрирали се заедно – 150 лева общо за двамата*

    При регистрация след 12.02.2018:

    За един участник – 179 лева.
    За двама участници, регистрирали се заедно – 180 лева общо за двамата*

    При плащане на място в деня на събитието: 219 лева за всеки участник.

    Цените са окончателни и не се начислява ДДС

    Гаранции:

    Опитът ни с над 5000 човека, преминали през наши обучения ни дава пълна увереност в качеството на тренингите. За да си спокоен и да се убедиш, че наученото работи за теб, ти даваме 100% 30-дневна гаранция. Ако 1 месец след като си преминал обучението решиш, че нещо не ти харесва, просто ми кажи какво не ти допада и аз ще ти върна парите.

    *с код за отстъпка. Попитайте отганизаторите.

author avatar
А. Лазаров

Основател и Председател на УС на Института по НЛП

    Като ръководител на собствен бизнес работата ми беше да управлявам хора и процеси. С процесите ми беше ясно – помагаше ми техническото образование. Предизвикателство ми бяха хората – как да подбера подходящите и как да ги мотивирам да постигат целите на компанията. Търсех работещи методи и така попаднах на НЛП. В България нямаше кой да ме научи на метода. Започнах проучване кое е мястото, където да получа най-добра квалификация. Избрах Русия, защото там НЛП от 80-те години навлиза във всички области на живота и бизнеса. Привлече ме прагматизма на руската школа. Още на първия курс разбрах, че НЛП е нещото, което е липсвало в живота ми и с което искам да се занимавам.
    • Преглед
    • Водещ
    219 лв.
    • Сподели:

    Други тренинги

    Как да получим „Да“ в конкретни ситуации по етичен начин Виж повече
    А. Лазаров

    Как да получим „Да“ в конкретни ситуации по етичен начин

    0
    229 лв. 179 лв.
    Как да изграждаме взаимоотношения с хората и себе си, за да се радваме на живота Виж повече
    Цветана Хубенова

    Как да изграждаме взаимоотношения с хората и себе си, за да се радваме на живота

    0
    150 лв.
    Как да разпознаем лъжата в думите? Виж повече
    А. Лазаров

    Как да разпознаем лъжата в думите?

    0
    19 лв.
    Как да се чувстваме добре в сложни ситуации и да влияем… Виж повече
    А. Лазаров

    Как да се чувстваме добре в сложни ситуации и да влияем…

    0
    179 лв.
    Искаш нещо, но не става! Как да го променим? Виж повече
    А. Лазаров

    Искаш нещо, но не става! Как да го променим?

    0
    49 лв.

    Тренинги

    • Коучинг програми (3)
    • Предстоящи (4)
    • Тренинги (45)
    • Тренировки (15)

    Популярни

    Как етично да убеждаваме и мотивираме

    Как етично да убеждаваме и мотивираме

    Free
    Как да се  разделим и разведем справедливо – психологически и юридически практики

    Как да се разделим и разведем справедливо – психологически и юридически практики

    Free
    В условия на неизвестност – как да намираме решения

    В условия на неизвестност – как да намираме решения

    Free
    logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

    0884 270 580

    [email protected]

    Какво е НЛП

    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?

    За нас

    • За нас
    • Екип
    • Кауза
    • Партньори

    Тренинги

    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги

    Други

    • Блог
    • Карта на сайта

    Институт по Невро-лингвистично програмиране - NLP.bg

    • Политика за поверителност

    Абонирай се,

    за да получаваш новини, интересно съдържание и специални предложения от нас.

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    Настройки
    Modal title

    Message modal

    Настройки за ПоверителностFacebookGoogle Analytics

    Настройки за Поверителност

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    Бележка: Тези настройки ще бъдат приложени само към браузъра, който в момента ползвате.

    Facebook

    Facebook

    Google Analytics

    Google Analytics

    Запази