• Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт
Имаш въпрос?
0884 270 580
info@nlp.bg
  • Вход
  • Регистрация
Институт по невро-лингвистично програмиранеИнститут по невро-лингвистично програмиране
  • Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт

Блог

  • Начало
  • Блог
  • Блог
  • НЛП и Ериксонова хипноза в реклама. Автор е рекламна агенция Publicis Marc

НЛП и Ериксонова хипноза в реклама. Автор е рекламна агенция Publicis Marc

  • Публикувано от А. Лазаров
  • Категории Блог
  • Дата 28.09.2011

Забавно е да забележите как в основата на тези рекламни клипове са следните две техники:

  1. Рефрейминг – смяна на рамката, в която мислим за дадено събитие. Тук на негативни на пръв поглед ситуации е намерен позитивен смисъл.
  2. „Yes – Set“ (нагласа за “да”) в литературата може да я срещнете и като „Последователност на приемане“. Смисълът е, че след като са изложени поне 3 идеи, с които „клиентът“ не може да не се съгласи, т.е. той подсъзнателно си казва „да“, предлагаме идеята, в която искаме да го убедим – в случая да вземе кредитна карта.

Една от най-добрите български рекламни агенции – Publicis Marc използва тези техники, за да направи рекламите си наистина ефективни за своя клиент.

И вие може да се научите как да използвате тези техники и да бъдете убедителни в комуникацията си, като се запишете на „НЛП – Практик“ в Института по НЛП.

  • Сподели:
author avatar
А. Лазаров

Основател и Председател на УС на Института по НЛП

    Предприемач, визионер и вдъхновител с над 30 години опит в бизнеса и личностното развитие. Инженер по образование, НЛП треньор и консултант по убеждаване, влияние и стратегическа комуникация. Помагам на хората да развиват себе си и да влияят на света около тях с автентичност, увереност и морална отговорност. Основател съм на първия в България образователен център по НЛП и приложна психология – пространство, където знанието се превръща в практика, а промяната – в резултат. С нестандартно мислене, енергия и дълбоко разбиране на човешката природа създавам решения, които трансформират хора и организации.

    Предишен пост:

    Техника за справяне с гнева и агресията
    28.09.2011

    Следващ пост

    Kакво е важно за събеседника
    26.06.2013

    Други тренинги

    86b87c7e-e8b5-476f-a70a-046879befe5f
    „Искам го, много го искам!“ – 4 грешки, които саботират желанията ни
    5 юни, 2025
    Easter
    Как да преживеем Великден, 1 май и Гергьовден без да направим емоционално барбекю от семейството си (дори и да е с агнешко)
    20 април, 2025
    Неозаглавен (1080 x 1080 пиксела) (1024 x 667 пиксела)
    Как да се презентираме пред шефа
    14 януари, 2025
    logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

    0884 270 580

    info@nlp.bg

    Какво е НЛП

    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?

    За нас

    • За нас
    • Екип
    • Кауза
    • Партньори

    Тренинги

    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги

    Други

    • Блог
    • Карта на сайта

    Институт по Невро-лингвистично програмиране - NLP.bg

    • Политика за поверителност

    Абонирай се,

    за да получаваш новини, интересно съдържание и специални предложения от нас.

    [mc4wp_form id="3383"]

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    Privacy settings

    Настройки за Поверителност

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    NOTE: Тези настройки ще бъдат приложени само към браузъра, който в момента ползвате.

    Facebook

    Facebook

    Google Analytics

    Google Analytics

    Powered by Cookie Information