НЛП и Ериксонова хипноза в реклама. Автор е рекламна агенция Publicis Marc
Забавно е да забележите как в основата на тези рекламни клипове са следните две техники:
- Рефрейминг – смяна на рамката, в която мислим за дадено събитие. Тук на негативни на пръв поглед ситуации е намерен позитивен смисъл.
- „Yes – Set“ (нагласа за “да”) в литературата може да я срещнете и като „Последователност на приемане“. Смисълът е, че след като са изложени поне 3 идеи, с които „клиентът“ не може да не се съгласи, т.е. той подсъзнателно си казва „да“, предлагаме идеята, в която искаме да го убедим – в случая да вземе кредитна карта.
Една от най-добрите български рекламни агенции – Publicis Marc използва тези техники, за да направи рекламите си наистина ефективни за своя клиент.
И вие може да се научите как да използвате тези техники и да бъдете убедителни в комуникацията си, като се запишете на „НЛП – Практик“ в Института по НЛП.