• Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт
Имаш въпрос?
0884 270 580
[email protected]
  • Вход
  • Регистрация
Институт по невро-лингвистично програмиранеИнститут по невро-лингвистично програмиране
  • Начало
  • Какво е НЛП
    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?
    • Няма провал, има само обратна връзка
  • За нас
    • Институт по НЛП
    • Екип
    • Партньори
    • Кауза
  • Тренинги
    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги
    • Календар
  • Демо зона
    • Колело на живота
    • Репрезентативни системи
    • НЛП игра “Азбука”
  • Блог
  • Препоръки
  • Контакт

Тренинги

  • Начало
  • Всички тренинги
  • Тренинги
  • Мотивация, преструктуриране и подбор на персонала

Мотивация, преструктуриране и подбор на персонала

User Avatar
А. Лазаров
Тренинги
826 лв.
approval-correct-diverse-1282270
  • Преглед
  • Водещ

Разработване на проекторешение на конкретен казус в организацията ви

Как чрез 15 въпроса да определим психологическия профил на човек в рамките на 15 минутен разговор, за да прогнозираме и управляваме поведението му.

Цели на тренинга

След тренинга вие ще знаете и умеете да:

  • определяте нужния психологически портрет на кандидата за дадена позиция;
  • подготвите такава обява/реклама, че да ви отговорят предимно хора с подходящия профил;
  • “сваляте” психологическия профил на партньора по комуникация без той да осъзнава това;
  • използвате “детектор на лъжата” и определяте дали човек говори истина или не;
  • “продадете” длъжността на кандидата;
  • преразпределите задълженията оптимално в условията на ограничени ресурси
  • “клонирате” най-успешните си служители – да променяте някои от психологическите патерни на служителите си, за да съвпаднат с тези на най-добрите;
  • създадете психологическа съвместимост между сътрудника и ръководителя
  • планирате управленско общуване с цел мотивация на сътрудника при поставяне на задачи.

За кого е курса

HR мениджъри и специалисти, ръководители средно и висше управленско ниво, собственици на бизнес, преговарящи, професионални комуникатори.

Програма

Програмата на тренинга включва:

  • Моментално предизвикване на несъзнателно доверие у събеседника.
  • Проследявате на невербалните сигнали: съгласие – несъгласие, “детектор на лъжата”.
  • Критериално определяне на водещата репрезентативна система на събеседника.
  • Рамки на ефективната комуникация.
  • Проeктивни въпроси за неявно определяне на мотиватори и ценности.
  • Определяне на следните модели на поведение у събеседника и отработване на навика
    за определяне на моделите на поведение:
    – направление на мотивацията
    – схема на работа
    – източник на оценката на труда
    – организация на работа
    – ниво на стресоустойчивост
    – размер на обобщение на информацията
    – умения за работа в екип
    – модел на активност
    – как и кога човек взема решение за промяна
    – канали за убеждаване
    – лоялност
    – склонност към кражби и злоупотреби.
  • Технология на интервюто за постъпване на работа.
  • Използване мотиваторите на сътрудника при поставяне на задачи.
  • Модел за промяна на мотиватори и ценности.
  • Разработване на дипломна работа.

Примерни теми за дипломна работа:

1. Профил на идеалния сътрудник

Опрделяне на оптималния психологически профил за дадена позиция в компанията.
Подготовка на програма за оптимизация и/или подбор.
Анализ профила на работещите сътрудници.
Планиране на управленско общуване с цел изменение на някои психологически
патерни в посока на оптималните.

2. Корекция на мотиваторите

Изявяване и анализ мотиваторите на хората от определена позиция в компанията.
Изготвяне на оптималната „карта на мотиваторите” в съответвтвие с целите и
ценностите на организацията.
Определяне необходимите корекции.
Планиране на управленско общуване за:

  • Изменение картата не мотиваторите на конкретния сътрудник
  • Мотивация на сътрудника при поставяне на задачи и цели
  • Дата на провеждане:

    16 и 17 октомври 2012 г.
    23 и 24 октомври 2012 г.
    6 ноември 2012 г.

    Формат на провеждане:

    Етап 1: 2 семинара по 2 дни, с време за отработване на навиците
    между тях.
    Етап 2: Супервизия при разработване на дипломен проект.
    Етап 3: Трети семинар от 1 ден за обратна връзка и защита на проекта.
    От 10:00 до 18:00 ч., с почивка за обяд и 2 кафе паузи.

    Място:

    София, Учебен център на Института по НЛП, ж. к. Белите брези, ул. „Дойран” 15,вх. Б, ет. 2, офис 7 Вижте картата

    Водещ:

    А. Лазаров

    Цена:

    420 Евро (ДДС не се начислява)

author avatar
А. Лазаров

Основател и Председател на УС на Института по НЛП

    Като ръководител на собствен бизнес работата ми беше да управлявам хора и процеси. С процесите ми беше ясно – помагаше ми техническото образование. Предизвикателство ми бяха хората – как да подбера подходящите и как да ги мотивирам да постигат целите на компанията. Търсех работещи методи и така попаднах на НЛП. В България нямаше кой да ме научи на метода. Започнах проучване кое е мястото, където да получа най-добра квалификация. Избрах Русия, защото там НЛП от 80-те години навлиза във всички области на живота и бизнеса. Привлече ме прагматизма на руската школа. Още на първия курс разбрах, че НЛП е нещото, което е липсвало в живота ми и с което искам да се занимавам.
    • Преглед
    • Водещ
    826 лв.
    • Сподели:

    Други тренинги

    Стратегически подход за убеждаване – в бизнеса и личния живот Виж повече
    А. Лазаров

    Стратегически подход за убеждаване – в бизнеса и личния живот

    0
    590 лв.
    Как да получим „Да“ в конкретни ситуации по етичен начин Виж повече
    А. Лазаров

    Как да получим „Да“ в конкретни ситуации по етичен начин

    0
    229 лв. 179 лв.
    Как да изграждаме взаимоотношения с хората и себе си, за да се радваме на живота Виж повече
    Цветана Хубенова

    Как да изграждаме взаимоотношения с хората и себе си, за да се радваме на живота

    0
    150 лв.
    Как да разпознаем лъжата в думите? Виж повече
    А. Лазаров

    Как да разпознаем лъжата в думите?

    0
    19 лв.
    Как да се чувстваме добре в сложни ситуации и да влияем… Виж повече
    А. Лазаров

    Как да се чувстваме добре в сложни ситуации и да влияем…

    0
    179 лв.

    Тренинги

    • Коучинг програми (3)
    • Предстоящи (3)
    • Тренинги (46)
    • Тренировки (15)

    Популярни

    Как етично да убеждаваме и мотивираме

    Как етично да убеждаваме и мотивираме

    Free
    Как да се  разделим и разведем справедливо – психологически и юридически практики

    Как да се разделим и разведем справедливо – психологически и юридически практики

    Free
    В условия на неизвестност – как да намираме решения

    В условия на неизвестност – как да намираме решения

    Free
    logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

    0884 270 580

    [email protected]

    Какво е НЛП

    • Какво е НЛП?
    • История на НЛП
    • Как се изучава НЛП?
    • За кого е НЛП?

    За нас

    • За нас
    • Екип
    • Кауза
    • Партньори

    Тренинги

    • Предстоящи тренинги
    • Всички тренинги
    • Тренировки
    • Коучинг програми
    • Корпоративни тренинги

    Други

    • Блог
    • Карта на сайта

    Институт по Невро-лингвистично програмиране - NLP.bg

    • Политика за поверителност

    Абонирай се,

    за да получаваш новини, интересно съдържание и специални предложения от нас.

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    Настройки
    Modal title

    Message modal

    Настройки за ПоверителностFacebookGoogle Analytics

    Настройки за Поверителност

    Ние използваме бисквитки! Ако изберете Приемам, ще дадете на нас и на нашите партньори Вашето съгласие да събираме, обработваме, съхраняваме и споделяме личните ви данни, за описаните в Политиката за поверителност цели и по описаните там начини.

    Бележка: Тези настройки ще бъдат приложени само към браузъра, който в момента ползвате.

    Facebook

    Facebook

    Google Analytics

    Google Analytics

    Запази