Майсторство за убеждаване и влияние

Техники от съвременната (Ериксонианска) хипноза за управление на комуникацията
Помислете до каква степен искате:
- Да сте далеч по-ефективни при публична реч, за да подобрите кариерните си перспективи;
- Да водите умело разговори и разказвате истории, за да повишите социалния си статус;
- Да сте още по-успешни в работата си, правейки бързи изменения у клиентите и у себе си;
- Да сте по-добър комуникатор с щастливи взаимоотношения в семейството и с приятелите;
- Да сте по-влиятелни във всяка област от вашия живот.
Цели на тренинга
След този тренинг Вие ще умеете да:
- въвеждате „клиента” в особено състояние на съзнанието, когато бързо възприема идеи и внушения;
- владеете „скрития език“, който винаги върви под повърхността на нормалната комуникация;
- управлявате менталните процеси на човек и по неявен начин меко да влияете и убеждавате;
- заобикаляте отбранителните механизми на съзнанието;
- създавате „подсъзнателни послания” в обикновен разговор, елегантно и без усилие;
- изграждате мощна връзка със събеседника, говорейки така, сякаш напълно познавате вътрешния му свят, т.н. „Cold reading”;
- развивате скритите си умения за влияние. Да получавате повечето от нещата, които искате при взаимодействието си с другите.
Принцип на работа
Същността на този тренинг е в изграждането на способността на участниците в него да разпознават, предизвикват и управляват състояние на транс.
Състоянието на транс е нормално за съзнанието. Няма жив човек, който поне 40 пъти на ден да не преминава през такива състояния. Тогава мозъкът ни подрежда постъпилата информацията и се справя с проблемите ни. В такова състояние сме особено склонни да възприемаме както нова информация, така и различни внушения.
Подобни техники са известни откакто съществува човек. Използвани са от всички религии, от циганките – гадателки, както и от някои велики лидери и маргинални личности.
Милтън Ериксън ги преоткрива и систематизира, създавайки т.н. Нова недирективна хипноза.
Днес освен в психотерапията, тези техники, съзнателно или несъзнателно, се прилагат в политиката, рекламата, продажбите, съблазняването и др.
За кого е курса
Хора, чиято работа е да убеждават – при лични срещи, публични изяви, писмено. Изключително подходящ и за работещи в областта на маркетинга.
Програма
1. Базови навици за индукция на транс
Понятие за транс като естествено състояние. Особености на хипнотичния език – умение за създаване „зона на доверие”. Навик за въвеждане в транс и поддържането му. Признаци на транса. Използване на транса. Някои хипнотични феномени.
2. Използване на транса за повишаване на личната ефективност
Решение на проблем. Програмиране на собственото подсъзнание за постигане на цели. Влизане във високопродуктивно работно състояние.
3. Основни видове скрити (косвени) внушения
Последователност на приемане.
Импликация.
Въпроси.
Негативно-парадоксално внушение.
Двойна свръзка (Double bind) – „Избор без избор”.
Контекстуални (вградени внушения) – „скрити команди”.
Съставни внушения.
Баналности (truism).
Внушения, свързани с времето.
Отработване навика за създаването и използването им в нужния контекст.
Шаблони за създаване на внушения.
Работа по конкретни казуси – подготовка на сценарии за устна и писмена комуникация.
4. Бързи неявни начини за предизвикване на транс
Прекъсване на патерн.
Парадокси.
Смислови нарушения.
Нарушения на синтаксиса.
Използване на времето и пространството.
5. Особености на хипнотичния език
Паузи. Интонация. Особености на използване на гласа.
-
Дата на провеждане:
28, 29 и 30 март 2025 г.
Формат на провеждане
петък – от 19:00 до 22:00; събота и неделя -от 10:00 до 18:00 ч., с почивка за обяд и 2 кафе паузи
Място:
гр. София, Хотел Грами, зала Преслав, бул. Александър Малинов 79 Г
Водещ:
А. Лазаров
Цена:
590 лева. (ДДС не се начислява)
Отстъпки:
Цената е 490 лева при ранно плащане до 18.03.2025 г.