Хипнозата като начин на комуникация – със себе си и с другите
Как да разбираме и използваме подсъзателните процеси, които ръководят поведението на хората
В повечето големи компании има строги процедури за вземане на решения – напр. за избор на достaвчик. Причината е не само да бъдат избегнати корупционни схеми. Опита ги е научил, че ние често вземаме решения, които не са основани на логиката и здравия смисъл.
В личния си живот също вземаме решения, за които после си казваме: „Как можах да направя така?! – Като че ли бях в транс!“
Да, ние наистина сме били в транс, защото това е естествено състояние, което всеки изпитва поне 40 пъти на ден. Трансът е просто изменен фокус на внимание.
Изследвания сочат, че мозъкът ни обработва 400 милиарда бита информация в секунда, от които ние осъзнаваме само 2 хиляди бита. Това означава че зад всяка 1 частичка инфо, която ние осъзнаваме, се крият 200 милиона такива части информация, за които ние нямаме представа!
Истината е, че вземането на решение става в нашия несъзнаван разум, защото необходимата информация за това е огромна – нямаме капацитета да я обработим на съзнателно ниво. Осъзнаваме само това, което е преценило да ни позволи нашето подсъзнание.
Съвременната хипноза изследва как работи нашето съзнание. Това знание ще ни помогне по-точно и осъзнато да управляваме поведението си, както и да взаимодействаме с околните.
Програмата включва:
Какво е хипноза и как работи – история и етапи на развитие. Разговорната хипноза, открита от Милтън Ериксън – възможности за използването й в обикновената комуникация.
Състоянието на транс – как да го разпознаваме у себе си и у другите хора.
Примери за използване на техники от хипнозата в:
- Политиката: Барак Обама, Виктор Черномирдин, опити на български политици;
- медиите, рекламата и бизнеса.
Как да разпознаваме опитите за въздействие върху нас, за да бъдем защитени.
Как да „програмираме“ собствения фокус на внимание за справяне с проблеми и постигане на цели.
Техника за бързо сваляне на стреса и пренастройване на съзнанието.
Упражнение за конструиране на косвени внушения.
-
Дати на провеждане:
4 февруари 2015 г.
Формат на провеждане
От 19:00 до 22:15 ч., с 1 кафе пауза
Място:
София, Учебен център на Института по НЛП, ж. к. Хиподрума, ул. „Найден Геров” 6, ет. 1, офис 1
Цена:
50 лева без ДДС
Отстъпки:
При участие в 2 семинара от Въвеждащия НЛП сет , цената за втория семинар е 40 лв. и за всеки следващ – 35 лв.
При последващо участие в пролетния курс “НЛП Практик: управление и влияние” заплатената сума се възстановяваГаранции:
Опитът ни с над 1000 човека, преминали през наши обучения ни дава пълна увереност в качеството на тренингите.
За да сте спокойни и да се убедите, че наученото работи за вас, ви даваме 100% 30 дневна гаранция
Ако 1 месец след обучението решите, че нещо не ви харесва, просто ми кажете какво не ви допада и аз ще ви върна парите.