Как да поискаме това, което заслужаваме, за да го получим
За всички добри професионалисти, които не получават справедливи: възнаграждение, условия на работа, оценка, възможности за развитие, отношение…
✅ Как етично да получаваме от другите почти всичко, което искаме – без натиск, спорове, негативни емоции и конфронтация.
✅ Да предизвикаме човек сам да ни предложи това, от което имаме нужда -Повишение на заплатата, по-добри работни условия, желан проект, висока оценка, признание, подкрепа от колегите за идеите ни, сътрудничество от клиентите…
Онлайн присъствен маратон – развиваме практически навици за убеждаване и позитивно влияние.
Основан на подход, използван от водещи спец. служби, при преговори за освобождаване на заложници.
Това е двудневен онлайн семинар, който ще ти помогне да научиш:
✨Техника 1 Как да изграждаш мигновено доверие и желание за сътрудничество.
✨Техника 2 Да предразполагаш другия да се отвори към теб и твоите идеи.
✨Техника 3 Да проявяваш “Тактическо съчувствие”, когато не си съгласен с другия, но искаш той да ти съдейства.
„С Института по НЛП реализирахме проект за обучение на мениджърите от екипа, който ръководех като Директор „Продукти и услуги“ на Виваком.
В резултат на това хората ми съкратиха двойно времето, за което убеждават другите и постигат целите си. Станаха не само по-ефективни в работата си, но и по-балансирани в живота и взаимоотношенията си с другите.
Сега, като Старши директор „Маркетинг“ на А1 се радвам, че част от хората ми ме последваха и израстват в кариерата си. С Ангел Лазаров реализираме проект за обучение на мениджърите от новия ми екип.“
Симеон Донев – Старши директор „Маркетинг“ и член на УС на А1
Още референции вижте на края
Ще усвоиш също:
✅ Да приемаш спокойно “Не”, дори да го предизвикваш умишлено – като начин да успокоиш събеседника и да събереш ценна информация за скритите му желания;
✅ Да отказваш без да казваш “Не”;
✅ Да подготвяш “Стратегически въпроси”, чрез които да водиш събеседника към желаното от теб решение;
Попадал ли си в някоя от следните ситуации:
Блъскаш се в стена, когато искаш да стигнеш до другия.
Обяснил си съвсем логично защо предложението ти е добро за всички, но не само че не го приемат, а става спор и дори накрая ти излизаш виновен.
Въпреки старанията и добрите намерения, понякога се чувстваш неразбран, неоценен, пренебрегнат.
Имаш колеги, които получават повече пари за същата работа. Други работят по-малко за същите пари, а получават по-висока оценка.
Въпреки че си подготвен, се притесняваш да поискаш от ръководителя и клиентите по-добро заплащане и условия.
Защо се случва така?
Отговорът е сложен (част от причините ще споделя след малко) и се състои в това, че
ние живеем така, както умеем да убеждаваме и влияем позитивно на другите!
Ти може да си прекрасен специалист в своята област (прекрасен лекар, програмист, инженер, икономист, маркетолог, дизайнер, артист, математик, изследовател, преподавател и т.н., но ако не умееш да общуваш с хората, нивото на твоите доходи и качеството на живот ще бъдат много по-ниски, отколкото тези на посредствения специалист, но добър комуникатор.
Драстичен пример са Стив Джобс и Стив Возняк. Малко хора знаят подробности за втория.
Именно Возняк създава Apple II, с който правят пробив в света на персоналните компютри. Но Стив Джобс – гениален комуникатор – представя продуктите на света. И него го познават всички.
Истината е, че именно качествата, което ни правят добри специалисти – логичното и критично мислене, самокритичност и перфекционизъм, високите стандарти и очаквания, чувството за отговорност и етика – ни пречат да бъдем добри комуникатори и да си искаме своето от хората и живота.
(Като човек с първо математическо – инженерно образование много добре познавам проблема.)
Психиката и поведението на хората не са логични – доказано от Д. Канеман, съавтор на Поведенческата икономика и нобелов лауреат. А ние готвим предложението си за Логиката, но решенията ги взема Подсъзнанието, което има коренно различен начин на мислене.
Този феномен и подхода за убеждаване на различни школи изследвам повече от 30 години. Първоначално – като студент в Русия, когато правех първи стъпки в търговията. Рекетираха ме и се сблъсках като потърпевш с “Школата за преговори на руския престъпен свят”.
Търсех варианти и намерих курс по “Твърди преговори” на едни момчета от ФСБ (руските специални служби).
И 2-та метода бяха доста доста, пресиращи. Помогнаха ми у нас през 90-те да се справя с опити за рекет и случаи, когато ме лъжеха с плащанията.
Но имах вътрешен конфликт да ги използвам при работа с екипа. Продължих да търся варианти. Открих приложната психология и НЛП.
Учих, тренирах, започнах да преподавам – личностно развитие, корпоративни обучения, терапия.
Клиенти ме насочиха към темата на този курс. Открих и информация за методи, използвани от ФБР при преговори с терористи.
(Оказа се, че по-голяма част от техниките преподавам, но открих и няколко незаменими неща. За това продължавам да изучавам метода.
Впечатли ме, че във ФБР използват идеите на психотерапевта Карл Роджърс за стъпаловидно изменение на поведението, който включва “Безусловно приемане на клиента”.)
✔️Концентрирана информация за това ще споделя с теб на курса, за да усвоиш навици, с които убеждаваш и влияеш позитивно на другите, дори на тези, които не харесваш.
✔️Така не само ще имаш по-добри условия на работа и качество на живот от посредствения специалист. Това ще ти позволи да дадеш по-значим принос в областта, в която имаш интерес.
Какво ще правим на курса:
- Ще разберем как работят 2-те части на съзнанието – Логиката и Подсъзнанието. Как вземаме решения. Кога и как да включим едната или другата част у себе си и у събеседника.
Модулът се основава на научните изследвания на Р. Чалдини и Д. Канеман.
- Ще тренираме език на тялото и начин на говорене, чрез които да изграждаме мигновено, подсъзбателно доверие и симпатия и да предразполагаме другия.
- Ще тренираме умения за събиране на информация, когато другият не е склонен да ни сътрудничи.
- Ще играем на “Сблъсък”, за да се научим да превръщаме конфликта в позитивно и конструктивно общуване.
- Ще разбереш, че има поне 3 вида “Да” и кога хората го казват, без да са съгласни с нас, например, за да ги оставим на мира. Защо често “Не”-то е по-добре от “Да”.
- Как да използваме Не-то, за да предразположим човек и да получим скрита информация.
- Как да получим истинско, ангажирано съгласие.
- “Стратегически въпроси” – как да ги конструираме. Как да накараме другия сам да решава проблемите ни. Как чрез въпроси да го предизвикаме сам да предложи това, което искаме.
- Ще играем на преговарящи, за да тренираме усвоените навици. Ще разиграем 2 работни казуса за преговори при конфликт на интереси.
За да се запишеш, се запознай с гаранциите и натисни жълтия бутон по-долу : “ЗАЯВЯВАМ УЧАСТИЕ” за да попълниш формата. За всичко останало ще се погрижим, като се свържем с теб.
Водещ и автор: Ангел Лазаров
Какво казват мениджъри, преминали наши обучения:
… Интересни ми бяха динамиката по време на обучението и упражненията, които пресъздаваха реални ситуации. Ако подходим към другите с чисто съзнание, без предубеждения и истински слушаме – със сигурност много лесно разбираме и човека отсреща, и проблемите му, и какви решения да предложим.
Доста неща взех за себе си – как да подходим с разбиране към „трудните“ хора. Ключови думи за поставяне на граници, за изграждане на доверие… Как да съвместим нашите цели с техните…
По-добре управлявам емоционалните реакции – и моите, и на хората, с които взаимодействам…
Мария Иванова, Старши мениджър „Продуктов мениджмънт“ в Progress
“През 2014 – 2015 реализирахме проект с АнгелЛазаров от Института по НЛП за коучинг на 2- та ръководителите направление „Сградни Технологии“ на Сименс ЕООД…
По време на проекта … заработихме синергично. Научихме се да изработваме индивидуален подход към хората от екипа ни, нови начини за мотивация и поставяне на задачи.
Това ни помогна да преведем хората по-спокойно през промяната. Подобри се атмосферата в отдела и хората ни станаха много по-чувствителни към нашите очаквания и насоки.
Наученото от този проект стана един от основните фактори, които ни помогнаха максимално да използваме пазарната конюнктура и да реализираме последователен ръст за няколко години напред, както следва:
– Ръст през фискална година 2016 спрямо 2015 – 9%;
– Ръст през фискална година 2017 спрямо 2015 – 17%;
– Ръст през фискална година 2018 спрямо 2015 (прогноза) – 50%;
От началото на 2018 продължихме проекта по наша инициатива. Работим за подобряване на други аспекти от управлението на отдела – управление на времето, развитие на хората от екипа, изграждане на среден мениджмънт, управление на отдалечени структури, структуриране на бизнес планове и др.
Оставаме на разположение за допълнителни въпроси и уточнения.”
Деница Зафирова – Ръководител бизнес администрация за Югоизточна Европа и Адриатически регион и
Александър Стоянов – Регионален ръководител продажби за Албания, България, Косово и Македония
“Усъвършенстване, израстване, развитие търсех преди години, преминавайки в нова роля. Ставайки ръководител, вече отговарях за хората и тяхното развитие. Налагаше се да ги разбирам на по-задълбочено ниво.
Подходих с дежурния ми скептицизъм, но след различни курсове усетих как НЛП ми дава глобалното разбиране за хората, комуникацията и най вече за себе си.
Станах смирен и същевременно уверен в работата с хора.
Реализирам се все по успешно в кариерата. Повлиях на доста колеги да потърсят техния път чрез същата методология.”
Методи Ангелов – Синиър Деливъри мениджър в Anthill
-
Дати на провеждане:
1 и 2 февруари 2025г.
Формат на провеждане:
Събота: от 09:00 до 16:00 ч. с 2 почивки по 10 мин и една за обяд от 1 час.
Неделя: от 9:00 до 13:30 ч. с 2 почивки по 15 мин.
Място:
Онлайн, ще получиш линк след регистрацията
Цена:
При регистрация до 27.01.2025: За един участник – 99 лева
Отстъпка за двама участници, регистрирали се заедно – 148 лева общо за двамата*
При регистрация след 27.01.2025: За един участник – 129 лева
Отстъпка за двама участници, регистрирали се заедно – 193 лева общо за двамата*
*За да регистрирате втория участник, след като попълните заявката и получите автоматичното потвърждение, изпратете името, имейла и телефона на втория участник заедно с номера на заявката на info@nlp.bg
Цените са окончателни и не се начислява ДДС.
Гаранции:
Опитът ни с над 10 000 човека, преминали през наши обучения, ни дава пълна увереност в качеството на тренингите.
За да сте спокойни и да се убедите, че наученото работи за Вас, Ви даваме 100% 30-дневна гаранция. Ако 1 месец след като сте преминали обучението решите, че съдържанието на курса е неприложимо, напишете ни аргументирано защо мислите така и ние ще Ви върнем парите.