Моделираш живота!

Стратегическо делегиране - за развитие на кариерата и бизнеса

В този курс е концентриран опитът на двама ръководители: единият развива кариера в големи компании - международна и наша , а другият създава и управлява  собствени бизнеси. 

Симеон Донев от шест години е Директор на Дирекция „Продукти и услуги“ на Виваком. Започва кариерата си преди 15 години като продавач – консултант в „Германос“. Там в рамките на 6 години изкачва нивата на Управител на магазин, Продуктов мениджър – аксесоари, Продуктов мениджър – мобилните телефони и Главен Продуктов мениджър.

Ангел Лазаров вече десета година ръководи „Институт по НЛП“ – консултантски и обучителен бизнес.  Още като студент започва с търговия между България и Русия. През 1995г. създава компания за производство и дистрибуция на месни продукти с марката „Хамко“.  Развива и управлява компанията до 2005г., когато успешно продава бизнеса. 

Цели на тренинга

На този курс вие не просто ще се научите да делегирате задачите на екипа си, за да правите предимно нещата, които искате и обичате. 

Вие ще развиете стратегически подход към делегирането като начин да развивате, обучавате и мотивирате хората си – така, че това да ви изстреля нагоре в кариерата и/или да разширите бизнеса и печалбите си.

След курса вие ще знаете и умеете:

Да дефинирате ясни и конкретни цели -  за себе си, за компанията/отдела ви, за сътрудниците.

Да приоритизирате и подреждате във времето задачите и работата.

Да преценявате на кой от сътрудниците каква задача да поставите в зависимост от неговата мотивация и ниво на компетентност.

Да използвате различни лидерски стилове при делегиране на различните типове сътрудници.

Да разбирате кога сътрудникът е готов да изпълнява с желание и кога – не.

Да получите гаранции, че поставената задача ще бъде изпълнена правилно.

Да карате хората си да работят за вас с желание и благодарност.

 

Водещи: Симеон Донев и Ангел Лазаров

 

Програмата включва:

1. Понятие за делегиране 

Какво е делегиране. Определяне на уменията за делегиране – успешен и неуспешен опит. Някои ограничаващи убеждения, които ни пречат да делегираме.

2. Поставяне на цели

Как да определим какво точно искаме – спецификация на целта.

Кога и защо SMART – критериите не са достатъчни. Какво е „Екология“ на целта. 

Видове ресурси и дали са достъпни. Взаимозаменяемост на ресурсите или защо почти всяка цел е достижима.

Упражнение за формулиране на кариерна или бизнес – цел.

3. Да действаме в рамките на целта

Модел, описващ поведението ни в рамките на целта. Как да разделим целта на етапи и стъпки. Как да сме сигурни, че етапа е завършен правилно. Гъвкавост по пътя към целта.

Упражнение за планиране на операциите по постигане на целта.

4. Приоритизиране

Определяне на приоритета на задачата в зависимост от това колко спешна и важна е тя.

Критерии за определяне нивото на спешност.

Критерии за определяне нивото на важност.

Упражнение: подреждане на задачите за предстоящата седмица.

5. Нива на компетентност на служителите

4 различни типа служители, на които ние делегираме. 

Как да определим какъв тип служител стои пред нас в зависимост от нивата на подготовка, мотивация и увереност.

Как да изберем типа служител за конкретната задача, в зависимост от нивото на приоритет на задачата.

Упражнение за определяне на типа служител по отношение на конкретна задача.

6. Лидерски стилове на делегиране

Необходимост от различни стилове на делегиране в зависимост от нивото на служителя и типа на задачата. 4 основни стила. Характеристики и описание на всеки от стиловете.

Кога и за какво кой стил да използваме.

Упражнения за тренировка на всеки от стиловете и развитие на гъвкавост при прилагането им.

7. 7 стъпки на делегирането

Цялостна схема и последователност на стъпките в процеса на делегиране.

Как да мотивираме служителя.

Как да проверим дали служителя ни е разбрал правилно и ще изпълни задачата. 

Какво да правим, когато на нас ни делегират.

Интегриращо упражнение за делегиране.

Курс

Стратегическо делегиране - за развитие на кариерата и бизнеса

 Дати на провеждане

11 и 12 юли 2015 г.

Формат на провеждане

От 9:30 до 18:00 ч., с 2 кафе паузи и почивка за обяд

Място:

Конферентна зала 1 на Central Park Hotel, бул. „Витоша“ 106, София Вижте картата 

Водещ:

Симеон Донев и  А. Лазаров 

Цена:

При записване до 26 юни - 230 евро 
След 26 юни - 29
0 евро (цените са без ДДС)

 

Отстъпки:

При участие на 2-ма или повече служители от една и съща компания - свържете се с нас за да ви информираме. 

Референции

  • Симеон Донев - Директор Продукти и услуги - Виваком

    Винаги съм бил ориентиран към резултатите и съм ги постигал. Благодарение на Института по НЛП това...

    ...повече »
  • Калинка Христова - Методиева - Финансов директор

    Работя предимно с числа, но винаги виждам хората, които стоят зад тях и допринасят за постигане на...

    ...повече »
  • Иван Иванов - Управляващ партньор - Тива Ком ООД

    Като човек на бизнеса обичам да измервам нещата в цифри. По време на фирменото обучение по НЛП...

    ...повече »
  • Малина Крумова - Директор на дирекция КПОС - Министерство на околната среда и водите

    Още по време на тренинга по комуникационни и управленски умения „Управление чрез мотивация” разбрах...

    ...повече »
  • Иван Живанкин - мениджър продажби

    В началото дойдох на този курс със сериозна доза недоверие. Може би, защото типа характер, който...

    ...повече »
  • Светла Пачева - доц. д-р по филология

    Ползата за мен от този курс беше много голяма. Въпреки, че пропуснах първото ниво и то определено...

    ...повече »
  • Стоил Темелков - IT Специалист

    Промени се начина, по които виждам нещата. Сега съм по-спокоен и...

    ...повече »
  • << Първа < Предишна 1-7 8-10 Следваща > Последна >>
Институт по Невро-лингвистично програмиране - NLP.bg